NABILA HUDA Mengamuk!! Akaun FB Palsu Guna namanya Tipu Duit Peminat !!


NABILA HUDA MENGAMUK !! FAKE ACCOUNT !

Lagi artikel Lihat SINI



#Kenapalah ada segelintir masyarakat di luar sana suka menipu dan mengambil kesempatan terhadap kebaikan mahupun populariti sesorang.

Terbaru, pelakon popular >Nabila Huda mengamuk apabila ada akaun facebook palsu yang mengunakan namanya.. serta mengambil kesempatan dengan menipu duit peminat..


Dia telah berkongsikan FB palsu itu di entri Instagram miliknya untuk memberi penjelasan dan meminta peminatnya berhati-hati dengan FB tersebut.








#Ini peringatan yang di tulis Abel  “This both facebook account adalah FAKE!!!!!!Korang jangan tertipu.Especially yang the right one.Yang belah kanan tu memang melampau sebab saya dengar dia ada message some of my fans MINTAK DUIT mintak simpati peminat dan ada yang dah bank in!!!Serious ah dah la fake acc nk curi gambar from instagram.Status yang dk update pun ikut suka hati dia je!Tolong jangan tertipu!Saya akan amik tindakan soon.Please spread the news okay.For ur information saya memang takde admin untuk fanpage on facebook.Saya ada satu saja fanpage yang adminnya adalah saya.i'll post it later.PLEASE REPOST.”

.Jadi kepada peminat Abel, korang boleh repost Instagram Abel untuk membantunya…

Artikel Terbaru : Gambar Farah quinn bonceng anak naik vespa pergi Masjid.

0 Response to "NABILA HUDA Mengamuk!! Akaun FB Palsu Guna namanya Tipu Duit Peminat !!"

Post a Comment