ARTIS YANG SANGGUP 'MENIPU' REALITI UNTUK MERAIH PUJIAN !!


ARTIS BARAT SANGGUP MENIPU REALITI DEMI MERAIH PUJIAN 

#You are nothing until you join and talk about Instagram, rasanya begitulah pentingnya media sosial yang satu ini selepas fenomena ini di dominasi Facebook dan Twitter satu ketika dahulu.

#Namun sebenarnya kita telah secara terang-terangnya cuba menipu dengan bersusah payah menukar filter atau tapisan yang ada agar diri tampak lebih menarik dari realitinya!
Lagi lihat gambar-gambar DI SINI




#Desakan sosial yang sebenarnya telah menjadikan kita obses dengan penampilan diri dan hanya mahu terlihat cantik didalam Instagram dan selebriti antara yang sering bertungkus lumus memilih foto terbaik untuk dimuatnaik.
Daripada bintang antarabangsa hingga tempatan tidak kiralah penyanyi, pelakon, model atau orang biasa juga, applikasi bagi menyunting gambar sebenar anda bersepah agar foto terpilih menepati citarasa dan cantik pada pandangan mata.

#Miranda Kerr, Britney Spears, Kim Kardashian, Madonna dan Beyonce yang sudah beberapa kali kantoi menggunakan aplikasi Photoshop untuk menyunting bentuk fizikal agar menepati apa yang sebenarnya bukan realiti.

#Beyonce sudah beberapa kali ditangkap cuba menipu para pengikut di Instagram dengan mengecilkan bahagian pinggang dan peha agar langsing walhal ramai yang tahu bentuk badan sebenar bintang pujaan ramai ini.











Artikel Panas  : PERGH!! VIDEO KILAFAIRY BERJOGET SAKAN! Macam Tak Pakai Seluar !


0 Response to "ARTIS YANG SANGGUP 'MENIPU' REALITI UNTUK MERAIH PUJIAN !!"

Post a Comment